80 ansatte pr. 31 december 2019

 

 

Et af få landsdækkende billetterings- og rejseplanlægningssystemer

 

 

Rejsekort NPS-score er fordoblet fra 6 til 12 point fra 2018-2019. Rejseplanens NPS-score ligger højt med 32 point i 2019

 

 

Rejsekorts oppetid 2019: >99,9%. Rejseplanens oppetid 2019: >99,9%

 

 

Der blev med Rejsekort foretaget mere end 140 mio. rejser, som genererede en omsætning på omkring 4,24 mia. kr. inkl. salg af enkeltbilletter for trafikvirksomhederne.

 

 

Der blev dagligt slået 1,2 mio. rejser op på Rejseplanen i 2019

 

 

8 mobilitetsformer findes på Rejseplanen (bus, tog, metro, letbane, indenrigsfly, bycykler, bybiler og samkørsel)

 

 

 

18.876 blå check ind og check ud-standere findes på landsplan

 

 

+70% af opslagene på Rejseplanen foretages via smartphones

 

 

Rejsekort Kundecenter modtager omkring 1.915 telefoniske henvendelser dagligt