Ring til os
Vi sidder klar til at hjælpe dig.
Alle hverdage kl. 8-16.
Du kan overføre din RejseBillet profil til en anden telefon. Hvis du har indtastet e-mailadresse, vil dine profiler automatisk blive flyttet.
Hvis du har fået nyt telefonnummer kan du overføre din RejseBillet profil ved at rette dit telefonnummer ved at klikke på "person"-ikonet.Ved kontrol på rejsen kan du fra forsiden af RejseBillet klikke på din købte billet og fremvise detaljerne til kontrolpersonalet.
Du skal have anden rejsehjemmel, hvis du har købt en billet via RejseBillet, og ikke kan fremvise billetten. Kan du ikke fremvise gyldig rejsehjemmel i forbindelse med kontrol, kan du få en kontrolafgift - dette gælder også hvis din mobil er løbet tør for strøm, din skærm er ødelagt eller du af andre grunde ikke kan fremvise din billet.
Kontakt Rejsekort Kundecenter for at få tilbagebetalt den ekstraudgift, du har haft, fordi RejseBillet ikke virkede.
Hvis du oplever fejl i RejseBillet eller har forbedringsforslag, kan du trykke på taleboblen på forsiden af RejseBillet. Fra den menu, kan du vælge ”Kan du lide RejseBillet”. Her kan du skrive dit forbedringsforslag eller hvad du oplever af fejl. Bemærk, at du ikke får svar på din henvendelse.
Husk du skal sikre, at du har en gyldig rejsehjemmel inden du påbegynder din rejse. Hvis du oplever fejl i appen, må du prøve igen eller købe en anden billet.