Gå til hovedindhold
Ikon for at åbne menu

Check Udvej

profil Kontaktperson

Adgang til Check Udvej erhvervsportal sker i første omgang ved, at virksomhedens kontaktperson benytter et sign up link til oprettelse af adgang. Når kontaktpersonen har oprettet adgang med selvvalgt adgangskode, kan login siden efterfølgende benyttes.

→ Gå til Check Udvej erhvervsportal.

Som kontaktperson er man ansvarlig for administration af virksomhedens rammeaftale og dermed også manglende check ud. Kontaktpersonen skal derfor benytte Check udvej erhvervsportal for at indmelde virksomhedens manglende check ud.

Det er ikke muligt at ændre kontaktpersonens oplysninger på Check Udvej erhvervsportalen. Har man ændringer til kontaktpersons oplysninger, eller ønsker man helt at skifte kontaktperson, kan det kun ske ved kontakt til den trafikvirksomhed, som aftalen er indgået med.

Det er kun muligt at oprette én kontaktperson for en rammeaftale om Rejsekort Erhverv. Har man behov for, at flere medarbejdere kan indmelde manglende check ud via Check Udvej erhvervsportalen, så kan kontaktpersonen oprette en eller flere portalbrugere.

Hvis du som kontaktperson administrerer flere rammeaftaler, så kan du ved login på Check Udvej erhvervsportal vælge, hvilken aftale du vil indmelde manglende check ud for. Når du først er logget ind på Check Udvej erhvervsportal, så har du mulighed for i øverste højre hjørne at skifte mellem aftalerne ved at klikke på ’Skift aftale’.

dokumenter Opgaver

Du kan uopfordret efterindmelde glemt og forhindret check ud senest 14 dage fra en rejse er påbegyndt. Prisen for den indmeldte rejse med manglende check ud vil efter godkendelse kunne ses dokumenteret i den månedlige rejsehistorik.

Det er muligt at efterindmelde glemt og forhindret check ud, selvom rejsen ikke er registreret i erhvervsportalen. Benyt da ”check ud for en anden rejse” under menuen opgaver, manglende check ud.

hand 2 Kortbrugere

Hvis din virksomhed har mange Rejsekort, kan du opleve, at ikke alle Rejsekort vises på Check Udvej erhvervsportalen. Det skyldes en begrænsning på vist antal Rejsekort, men det har ikke indflydelse på, hvorvidt du ved hjælp af søgefunktionen kan fremfinde et ønsket kort.