Gå til hovedindhold
Ikon for at åbne menu

Selvbetjening

profil Brugerprofil

Du kan overføre din RejseBillet profil til en anden telefon. Hvis du har indtastet e-mailadresse, vil dine profiler automatisk blive flyttet.

Hvis du har fået nyt telefonnummer kan du overføre din RejseBillet profil ved at rette dit telefonnummer ved at klikke på "person"-ikonet.

Mangler du at modtage sms-koden til at oprette en brugerprofil, kan du vælge "gensend" fra appen. Vær opmærksom på, om du har indtastet det korrekte telefonnummer.

Du kan kun benytte RejseBillet, hvis du har et dansk, svensk, tysk eller polsk telefonnummer.

historik Historik

Du kan se din historik over tidligere købte billetter ved at klikke på "Person"-ikonet, hvorefter du skal vælge "Tidligere køb".
Du kan se dine gyldige billetter eller pendlerkort uden internetforbindelse, men du kan ikke se dine tidligere køb.

hand 2 Kontrol på rejsen

Ved kontrol på rejsen kan du fra forsiden af RejseBillet klikke på din købte billet og fremvise detaljerne til kontrolpersonalet.

Du skal have anden rejsehjemmel, hvis du har købt en billet via RejseBillet, og ikke kan fremvise billetten. Kan du ikke fremvise gyldig rejsehjemmel i forbindelse med kontrol, kan du få en kontrolafgift - dette gælder også hvis din mobil er løbet tør for strøm, din skærm er ødelagt eller du af andre grunde ikke kan fremvise din billet.

Kontakt Rejsekort Kundecenter for at få tilbagebetalt den ekstraudgift, du har haft, fordi RejseBillet ikke virkede.

exclamation Fejlindmeldelser og forbedringsforslag

Hvis du oplever fejl i RejseBillet eller har forbedringsforslag, kan du trykke på taleboblen på forsiden af RejseBillet. Fra den menu, kan du vælge ”Kan du lide RejseBillet”. Her kan du skrive dit forbedringsforslag eller hvad du oplever af fejl.  Bemærk, at du ikke får svar på din henvendelse.

Husk du skal sikre, at du har en gyldig rejsehjemmel inden du påbegynder din rejse. Hvis du oplever fejl i appen, må du prøve igen eller købe en anden billet.

Hvis du har spørgsmål om RejseBillet kan du kontakte Rejsekort Kundecenter på 70 11 33 33 mandag til fredag kl. 8.00 til 16.00.

Ring til os

Tast 4 for RejseBillet
Vi sidder klar til at hjælpe dig. 
Alle hverdage kl. 8-16.

Skriv til os

Har du spørgsmål, kan du skrive til os ved at følge linket og udfylde formularen.
Skriv til os Arrow