Handlingsplan for 2019

20. dec. 2018 kl. 11:54

Rejsekorts handlingsplan for 2019 er på plads, og den afspejler, at danskerne har vænnet sig til at bruge den elektroniske billet. Det kommende år sættes derfor fokus på at udvide eksisterende tilbud, så endnu flere brugere kan betjene sig selv på nettet og via mobilen. Blandt andet vil der blive lanceret en ny og mere tidssvarende kundevenlig rejsekort.dk ligesom selvbetjeningsmuligheder bliver forberedt. Det nye site er fuld responsivt således at rejsekortkunderne kan betjene sig både via smartphone eller tablets og på deres pc.

Link til Handlingsplanen

Link til Rejsekort-undersøgelse bladt brugere af rejsekort

Link til Befolkningsrapport

• Handlingsplan 2019 forsat fokus på bedre kundeoplevelser med rejsekort og med den nye rejsekort.dk også fokus på øget selvbetjening.

• Ny undersøgelse af borgernes tilfredshed med rejsekort viser, at Rejsekorts popularitet stiger støt. Mere end fire ud af fem rejsekortkunder mener, at rejsekort er en god ide, og tre ud af fire synes, at rejsekort gør det lettere at være kunde i den kollektive transport.

• Rejsekorts handlingsplan for 2018 er på plads, og den afspejler, at danskerne har vænnet sig til at bruge den elektroniske billet. Det kommende år sættes derfor fokus på at udvide eksisterende tilbud, så end-nu flere brugere kan betjene sig selv på nettet og via mobilen.

• Bestyrelsen i Rejsekort A/S har ansat Claus Rehfeld Moshøj som ny administrerende direktør i Rejsekort A/S, der driver og videreudvikler rejsekortsystemet på vegne af trafikvirksomhederne i Danmark.