Problemer med Check Udvej LÆS MERE
Sådan bestiller du en periode uden metro LÆS MERE

Nogle kunder oplever problemer med at forny perioden på Pendlerkort

3. okt 2019 kl. 16:04

Oplever du problemer med at forny perioden på dit Pendlerkort på rejsekort?

I stedet for at trykke på  ”forny”, skal du købe en ny periode. Det gør du ved at trykke på ikonet ”Periodekort”, hvorefter du vælger ”Bestil nyt periodekort”. Før du kan trykke på "Bestil nyt periodekort", skal din nuværende periode være udløbet, for at handlingen kan overføres. Rejser du på Sjælland (hele øst), anbefaler vi, at du benytter zonekortet til at vælge dine zoner. På den måde er du sikker på at få de rigtige zoner.

Du bestiller ikke et nyt Pendlerkort, men lægger en ny periode ned på dit eksisterende kort. Efter 29. september 2019 vil det igen være muligt at forny som før under "forny dette periodekort" eller via din fornyelsesaftale.

Vi beklager ulejligheden.