Vi opdaterer rejsekortsystemet torsdag d. 9. april 2020 kl. 18.00 til fredag d. 10. april kl. 09.00 LÆS MERE
Problemer med at se rejser på Selvbetjeningen LÆS MERE
Tjek dit trafikselskabs hjemmeside inden du rejser. Der kan være tiltag/ændringer i forbindelse med regeringens strategi om at begrænse coronasmitten. LÆS MERE

Hvis du oplever problemer med Check Udvej

3. mar 2020 kl. 13:59
Ingen rejsekort at vælge
Oplever du at få meddelelsen: "Du er allerede NEMID valideret og kan derfor ikke registrere flere af dine egne rejsekort personlig, da vi allerede har tilføjet dem du er tilknyttet" men at listen over rejsekort er tom?
 
Vi beder dig slette appen helt fra din smartphone og installere den nyeste version i Appstore eller Google Play.
Herefter burde problemet være løst.
 
Driftsustabilitet
Check Udvej er ustabil, og vi henviser til at prøve igen senere. Man har 14 dage til at lave en indmelding, så hvis det ikke virker på 14 dagen, skal man ringe til Rejsekort kundeservice på 70 11 33 33
Vi beklager ulejligheden og arbejder på at forbedre stabiliteten.
  
Check Udvej er anvendelig for følgende rejsekort-typer: "rejsekort personligt, rejsekort flex og rejsekort erhverv". Check Udvej er ikke anvendelig for rejsekort anonymt, da kortejeren ikke kendes her.