Problemer med Check Udvej? LÆS MERE
Nogle kunder oplever problemer med at forny perioden på Pendlerkort LÆS MERE

Check Udvej

13. sep 2019 kl. 13:09

Kan ikke se indmeldinger/rejsekort eller problemer med NemID

Kan du ikke se dine rejsekort eller indmeldinger, eller får du beskeder om at du skal oprette dig og besked om, at du allerede er NemID valideret, skal du slette appen, installere den på ny og oprette dig igen. 

”Der er allerede sendt en anmodning til kortets ejer.”,

Det er kun muligt for Check Udvej at håndtere én anmodning om at må indmelde på en anden persons rejsekort med kundetype barn.

Får du beskeden ”Der er allerede sendt en anmodning til kortets ejer.”, skal du bede kortejer om at godkende/afvise den ventende anmodning, før du kan sende en anmodning. 

Check Udvej virker ikke

Vi oplever desværre i øjeblikket udfald i Check Udvej på app og indmelding via Web.

Vi arbejder på højtryk for at løse fejlen og anbefaler, at du prøver igen senere.