Problemer med Check Udvej LÆS MERE
Sådan bestiller du en periode uden metro LÆS MERE

Problemer med Check Udvej

24. okt 2019 kl. 16:01

Vi oplever desværre problemer med Check Udvej

Problemer med at benytte NemID

Grundet serverproblemer, oplever vi forskellige fejl med NemID. Problemet er størst tidligt på dagen (mellem kl. 05.00 og 10.00). Vi anbefaler derfor, at du prøver igen senere.

Hvis det fortsat ikke virker, skal du slette appen og installere den igen.

Der kommer ikke oplysninger om manglende check ud i appen

Fejlen skyldes også serverproblemet. Du er selv ansvarlig for at foretage korrekt check ind og check ud og indmelde evt. manglende check ud. På din rejsehistorik på rejsekort.dk/selvbetjening, kan du se, om der er et manglende check ud. Manglende check ud kan indmeldes op til 14 dage fra rejsen er påbegyndt.

Det er ikke muligt at logge ind og godkende/afvise pris i appen

Indmeldinger til godkendelse ligger 8 dage, så prøv igen senere. 

Efter 8 dage godkender systemet automatisk prisen.

Man kan ikke klikke på ”Næste” ved indmelding via web

Vi anbefaler, at du benytter Google Chrome til Check Udvej. Knappen kan være lidt tid om at indlæse.

Indmeldingen bliver afvist

Der kan være flere grunde til, at din indmelding bliver afvist.

Inden du kontakter Rejsekort Kundecenter, så gå ind på selvbetjeningen under ’Mine rejser’ og kontroller at:

  • Der mangler et check ud
  • Du har valgt rigtig rejsekortnummer
  • Du har valgt den rigtige dag
  • Du har valgt det rigtige sted for manglende check ud
  • Du har valgt det rigtige tidspunkt

Hvis ikke, så kan du foretage en ny indmelding op til 14 dage efter din rejse er påbegyndt med de rigtige oplysninger.