Claus Rehfeld Moshøj ny administrerende direktør i Rejsekort A/S

26. jul. 2017 kl. 12:00
Bestyrelsen i Rejsekort A/S har ansat Claus Rehfeld Moshøj som ny administrerende direktør i Rejsekort A/S, der driver og videreudvikler rejsekortsystemet på vegne af trafikvirksomhederne i Danmark.

Claus Rehfeld Moshøj tiltræder stillingen senest 1.1. 2018 og kommer fra Århus Letbane I/S, hvor han de seneste år har stået i spidsen for projektering og bygning af den nye letbane.

Claus Rehfeld Moshøj er cand. polyt. og Ph.d. fra Danmarks Tekniske Universitet og har de seneste 20 år arbejdet indenfor IT og offentlig transport. Claus Rehfeld Moshøj ser frem til at videreføre arbejdet med rejsekort som den nemme billet til kollektiv transport. Rejsekort A/S har i dag udstedt over 2,5 millioner rejsekort, hvilket resulterer i knap 10 millioner rejser pr. måned med en omsætning på over 250 millioner kroner. Claus Rehfeld Moshøj skal fortsætte realiseringen af strategien for Rejsekort A/S og sikre, at rejsekortet altid er nemt at bruge for de rejsende og samtidig er Trafikvirksomhedernes foretrukne billetmedie.

Claus Rehfeld Moshøj vil bygge videre på det dygtige og vedholdende arbejde den afgående direktør Bjørn Wahlsten har leveret. Vi står i dag med et velfungerende rejsekort, der binder alle landsdele og trafikvirksomheder sammen i ét fælles system, der fungerer som både billet og betalingsmiddel.

- I takt med, at udrulningen rundt om i landet er nær fuldført, er selskabets opgave fremadrettet at videreudvikle et sikkert, effektivt og brugervenligt rejsekortsystem med trygge – og i vid udstrækning selvbetjente – brugere, udtaler Jesper Bramming, bestyrelsesformand for Rejsekort A/S.

For yderligere spørgsmål, kontakt venligst:
Jesper Bramming, bestyrelsesformand i Rejsekort A/S

Bestyrelsesformand Jesper Bramming E-mail - Telefon: 70 20 40 08 Mobiltelefon: -

• Optankning:
    • Når du tanker dit rejsekort op på rejsekort.dk, så husk når du kommer til skærmbilledet ”Vælg betalingskort”, at klikke på ”Nyt betalingskort”, hvis der ikke på skærmbilledet er henvist til et betalingskort.