Rejs Nemt app opdateret

26. maj. 2016 kl. 12:19
Appen Rejs Nemt bliver opdateret med nye funktioner, som gør det nemt at indrapportere tekniske fejl
De nye funktionaliteter i Rejs nemt app’en er:

• Kunderne kan indrapportere fejl ved rejsekortudstyret, eksempelvis hvis de opdager at en kortlæser er ude af drift. Kunden sender via app’en fejlmeldingen direkte til Rejsekort A/S via en ny funktion i app’en.
  • Kunderne kan få en kvittering på deres gennemførte rejse gennem app’en. Kvittering gemmes enten som billede på mobilen eller sendes som mail til kundens mailadresse. Der kan fremfindes kvittering på alle gennemførte rejser inden for 3 måneder.
  • Et nyt “vælg rejse” flow er blevet etableret, som sikrer, at kunden endnu nemmere kan igangsætte en ny rejse. En indtastet rejse sikrer dig et overblik over prisen på din rejse og de transportmidler samt skift som foretages.
  • En ny indstillingsmulighed gør det muligt at gøre check ind- og ud påmindelser lydløse.

Direktør Benny Pedersen ser frem til de nye funktionaliteter i Rejs nemt app’en, ”Vi får nu mulighed for, at få kundernes hjælp til at kunne få indrapporteret fejl og defekt på rejsekortudstyr i busser og på stationer direkte til Rejsekort, så fejlene hurtigst muligt kan blive udbedret. Kundernes får nu også mulighed for at få en kvittering for deres rejse".

Vi er glade for at Rejsekort A/S fortsat vil støtte op om app projektet, så vi har mulighed for at tilgodese de ønsker som rejsekortkunderne har haft. Vi er desuden altid åbne for feedback og forslag til hvordan man fortsat kan forbedre appen fremadrettet” slutter Alexander Dircks Olander.

Om Rejs Nemt:
Rejs Nemt er en Rejsekort app, som er udviklet med støtte fra Rejsekort A/S og har over 61.000 downloads. Appen blev lanceret d. 26. januar 2015 og har til formål at hjælpe rejsekort-rejsende med at tilgå informationer og hjælpende værktøjer under deres rejse.

App’ens funktionaliteter:
  • Se din saldo på dit rejsekort
  • Se din rejsehistorik
  • Se prisen på en rejse
  • Bliv påmindet om check ind & ud på din rejse
  • Fejlmelding af defekt rejsekortudstyr
  • Kvittering for en gennemført rejse
  • Modtag driftsinformation direkte fra Rejsekort A/S
Appen er gratis tilgængelig på Google Play(Android) og App Store(iOS).

Kontaktinformation:
Alexander Dircks Olander, Medstifter, New Danish Design, alexander@newdanishdesign.dk, telefon 5379 3131

Driftsdirektør Benny Pedersen E-mail bennyp@rejsekort.dk Telefon: Mobiltelefon: 24 28 28 89

• Optankning:
    • Når du tanker dit rejsekort op på rejsekort.dk, så husk når du kommer til skærmbilledet ”Vælg betalingskort”, at klikke på ”Nyt betalingskort”, hvis der ikke på skærmbilledet er henvist til et betalingskort.