Brug af cookies på Rejsekort.dk

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse, bl.a. så vi kan huske dine seneste indtastninger. Når du fortsætter med at bruge rejsekort.dk, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om brugen af cookies her.

Aktuelle driftsinformationer

Her på siden kan du se en oversigt over eventuelle driftsforstyrrelser og problemer med rejsekortsudstyr.

Driftsinformation
  • Rejsekort har nu iværksat tilbagebetaling til de kunder, der fik forkerte priser 13.-15. januar – læs mere her

    Rejsekort har nu iværksat tilbagebetaling til kunder, der i forbindelse med overgangen til nye takster i weekenden 13.-15. januar, enten har betalt en for høj pris for deres rejser eller ikke har kunnet checke ud på busrejser lørdag den 14 januar.

    Tilbagebetalingen bliver opgjort pr. rejse. Har du rejst flere gange i løbet af den pågældende weekend, vil du derfor modtage orienteringsmails og få tilbagebetalt beløb ad flere omgange.

    Rejsekortkunder, som lørdag har oplevet, at de ikke kunne checke ud i busser, som følge af vores tekniske problemer, vil blive holdt skadesløse, idet deres forudbetaling vil blive refunderet. Har du behov for yderligere information henvises til Rejsekort kundecenter på telefon 70 11 33 33 eller Rejsekort.dk.

    Vi beklager den ulejlighed, det måtte skabe.

    Forventet løst: 28-01-2017
  • Fredag den 13. januar, lørdag 14. januar samt natten til søndag den 15. januar har nogle kunder oplevet tekniske problemer på rejsekort.

    Fredag den 13. januar, lørdag 14. januar samt natten til søndag den 15. januar har nogle kunder oplevet tekniske problemer på rejsekort, hvilket kan betyde, at de har betalt en højere pris, end de skulle. Berørte kunder vil automatisk få refunderet beløbet, indenfor en til to uger.

    Kunder, som har rejst for en lavere pris, vil ikke blive efteropkrævet.

    Rejsekortkunder, som fredag og lørdag har oplevet, at de ikke kunne checke ud i busser, som følge af vores tekniske problemer, vil blive holdt skadesløse, idet deres forudbetaling vil blive refunderet. Har du behov for yderligere information henvises til Rejsekort kundecenter på telefon 70 11 33 33 eller Rejsekort.dk

    Vi beklager den ulejlighed, det skaber for kunderne.

    Forventet løst: 28-01-2017

Beskyt dine personlige data

Læs dette inden du går videre
  • På rejsekort.dk lægger vi stor vægt på at beskytte dine data. Derfor er hjemmesiden udformet på en måde, der sikrer kommunikationen mellem din computer og os.
    • Bemærk:
    • Kære kunde. Vær opmærksom på, at hvis du benytter funktionen tilbagebetaling på din selvbetjeningsside, spærrer du samtidig dit rejsekort.
    • Hvis du har en tank-op aftale, og vælger at nedsætte tank-op-beløbet fra de foreslåede 300 kr. og/eller nedsætter antallet af gange, der maksimalt tankes op pr. døgn, fra de foreslåede to, så risikerer du, at du ikke har penge nok til en længere rejse.
    • For at du kan logge på selvbetjeningen med NemID, skal du være CPR-valideret. Hvis du ikke er CPR-valideret, kan du gøre det ved at logge på selvbetjeningen med brugernavn og adgangskode og dernæst klikke på 'Valider CPR' øverst på siden.

Inden du køber


  • På rejsekort.dk lægger vi stor vægt på at beskytte dine data. Derfor er hjemmesiden udformet på en måde, der sikrer kommunikationen mellem din computer og os.
  • Hvis andre bruger den computer, du bestiller dit rejsekort på, skal du sørge for at lukke alle vinduer ned, inden du forlader computeren. Sådan beskytter du dine personlige oplysninger.
    • Når du bestiller dit rejsekort online, skal du i øvrigt:
    • Være 15 år og myndig
    • Have en e-mail adresse
    • Evt. bruge et billede
    • Være registreret i det danske folkeregister
    • NB: Fortrydelsesreglerne i forbrugeraftaleloven gælder ikke ved køb af rejsekort.